الجمعة، 13 فبراير 2009

بسألك يا نفسى........

بسألك يا نفسي .. لا تلومين بريح إحساسي .. ليتك تنامين وفي حلمك .. . تعرفين أنا مين؟
هل انا طين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نبت مني ...إنسان حزين أعطى أحلى الثمر حجبوا عليه ضوى القمرأهدأء .. ضحكت الخدين
أنا مين ؟
ادعولى بالتوفيق عشان داخل على ايام صعبة
دمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
محتاااااااااااااااااار ......ومش عارف اختاااااااااااااااااااااار :(

هناك 6 تعليقات:

mohamed ghalia يقول...

ربنا معاك
وربنا يعينك
بالتوفيق دايما

GiGi world يقول...

انا مش عارفه ليه الولاد اللى فى سنكم دايما تعبانين كده
اهدا شويه ودي اقدار واستعين بالله وحافظ على صلاتك فى المسجد واكتب مدونتك دى صوتك بس ماتبقاش مخنوق كده

اسلام الشربينى يقول...

mohamed ghalia

شكرا ليك يا حمام

:)

اسلام الشربينى يقول...

GiGi

اة احنا كلنا كدة :)


اصل محدش حاسس بيا

:(

ريمان يقول...

السلام عليكم


ايه بس فى ايه


لا لا

اهدى عشان تعرف تفكر كويس


ولو محتار فى اى شىء استخير ربنا

وطمنا عليك


مع تحياتى

اختك ريمان

اسلام الشربينى يقول...

ريمان

شكرا ليكى يا ريمان

:)

im