الثلاثاء، 17 فبراير 2009

من مجازر اسرائيل فى غزة

السلام عليكم ........... :( كنت اتصفح موقع الجزيرة فوجت هذاا :)

(اسرائيل) ...... رغم انها بدأت عدوانها على قطاع غزة بحجة مطاردة مسلحى المقاومة الفلسطينية

............. لن اتكلم كثيراااا .........سأدع هذا الرابط يتكلم

http://www.aljazeera.net/nr/exeres/8387fb46-bb6e-484f-8420-d7833360b0e6.htm

تحياتى ليكم جميعا............................................................ اخوكم اسلام الشربينى

دمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هناك 10 تعليقات:

GiGi world يقول...

على فكره انا مش شايفه حاجه ياابنى اللون ده فظيع
بس ربنا يكرمك

بحب كل الناس يقول...

السلام عليكم
اخى اسلام بارك الله فيك


بقولك ايه خلى لون الكتابة اصفر او احمر علشان يبان


وانا اسف لو كنت قولت حاجة مش عجباك

اسلام الشربينى يقول...

GiGi
اسف وربنا مكنتش اعرف انة هيطلع بالبشاعة دى

يااااااااارب

اسلام الشربينى يقول...

بحب كل الناس

لالا ربنا ميجبش زعل يا عمرو وعقبال ما تخلص البوست الجديد بتاعك عل خير ان شاء الله

اسلام الشربينى يقول...

يا جماعة انا اسسسسسسسسسسسسسسسف مرة اخرى على الخط الوحش دا :(

سندس وأمل يقول...

هوا انا الوحيده الى عرفت اقرأ الخط ولا ايه؟؟؟؟؟

على العموم البوست جميل اوى (بتاع الجزيره مش بتاع

حضرتك :) )لا والله ....وبعدين لو حضرتك مكنتش

حطيته هنا مكناش هنقرأه..لا تغضب....

وكان الله فى عون اهالى غزه....

سندس

اسلام الشربينى يقول...

سندس

لا مش انتى الوحيدة محدش عرف يقرأة

وانا بتأسف للمرة الخمسناشر :)
ان الخط كدة

تحياتى ليكى

سندس وأمل يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
سندس وأمل يقول...

انا اقصد انى انا عرفت اقرأه....معرفش هوا الخط مش واضح ولا ايه!!!!

الخط واضح عندى

اسلام الشربينى يقول...

سندس

ماشى
بس تحياتى ليكى بردة يا سندس

im